Rezultate 1 la 1 din 1

Discutie: Dacia Logan MCV

  1. #1
    meta prompter Alex's Avatar
    Data inscrierii
    21.02.2005
    Locatie
    Bucuresti
    Mesaje
    630

    Implicit Dacia Logan MCV

    La doi ani de la lansarea comercial? a modelului Logan, din care s-au vândut pân? în prezent peste 330 000 de exemplare, Dacia î?i îmbog??e?te gama cu Logan MCV (Multi Convivial Vehicle).

    Break spa?ios ?i cu o mare capacitate de transport, Logan MCV beneficiaz? de toate avantajele Logan, la care se adaug? modularitatea ?i polivalen?a în utilizare. Oferind pân? la 7 locuri, Logan MCV revolu?ioneaz? pia?a break-urilor, a?a cum Logan a f?cut-o deja în segmentul berlinelor de familie. Prezentat în avanpremier? la Salonul Auto de la Paris, Logan MCV va fi comercializat începând din octombrie 2006 în România ?i la începutul anului 2007 pe principalele pie?e europene ale Dacia. La fel ca varianta berlin?, el va num?ra printre motoriz?rile sale propulsorul diesel 1.5 dCi, adev?rat? referin?? în materie de agrement, de conducere ?i de consum. Tarifele sale, care se vor e?alona între 8 200 ?i 11 600 euro, pre? client cu toate taxele incluse, r?mân fidele spiritului Logan, cu un raport pre?/presta?ii f?r? compara?ie.

    Capitolul 1
    Atuurile Logan: Simplitate ?i modernitate
    O concep?ie simpl? ?i robust? mo?tenit? de la varianta berlin?

    Asemeni variantei berlin?, Logan MCV a fost dezvoltat pentru a r?spunde unor condi?ii de utilizare foarte variate, deseori extreme. Înc? o dat?, op?iunile tehnice au fost ghidate de voin?a de a garanta atributele de robuste?e ?i simplitate ale vehiculului. Astfel, Logan MCV preia plan?a de bord monobloc a berlinei, care elimin? jocurile de asamblare ?i care ?i-a dovedit capacitatea de a rezista foarte bine la uzur?. Totodat?, panourile portierelor sunt constituite dintr-un singur element. Materialele utilizate au fost alese pentru a confirma aceast? impresie de calitate ?i de soliditate. La exterior se reg?sesc dispozitivele de protec?ie care au f?cut din berlin? vehiculul fiabil ?i robust pe care îl cunoa?tem: protec?ia a tablei prin injec?ia de cear? în cavit??i, aplicarea unui chit de etan?eitate pe îmbin?rile la exterior ale habitaclului sau protec?ie ranforsat? în partea inferioar? a caroseriei. Totu?i, întrucât Logan MCV este destinat unor utiliz?ri chiar mai variate decât berlina, inginerii de la Dacia au dorit s? îi ofere un nivel de protec?ie superior. În aceast? privin??, Logan Steppe Concept a permis anticiparea anumitor solu?ii. Astfel, Logan MCV beneficiaz? de noi bandouri de protec?ie lateral?, mai largi, pe portiere - un element care influen?eaz? ?i designul vehiculului, exprimând robuste?e. Logan MCV este dotat de asemenea cu un scut de protec?ie situat sub grupul moto-propulsor ?i cu un nou dispozitiv de etan?eitate la praf a cutiei de viteze ?i a transmisiilor. Mecanica vehiculului se g?se?te astfel perfect la ad?post fa?? de diversele agresiuni exterioare. Combinate cu o gard? la sol (155 mm) în?l?at? cu 20 mm fa?? de standardele europene ?i cu suspensii cu curs? mare, aceste dispozitive permit Logan MCV s? înfrunte cu senin?tate toate tipurile de ?osele din lume, chiar ?i pe cele mai degradate. Confortul termic nu a fost uitat. Logan MCV a fost studiat pentru a r?spunde criteriilor climatice atât ale ??rilor calde cât ?i ale ??rilor reci. Op?iunile tehnice au permis s? se asigure un confort termic omogen pentru toate locurile datorit? unor aeratoare optimizate ?i a unui debit de aer care este cu 40 kg/h mai mare fa?? de cel atins pe varianta berlin?.
    O gam? de motoriz?ri moderne

    Logan MCV preia motoriz?rile care au contribuit la succesul berlinei ?i care au fost deja verificate din plin pe numeroase vehicule din gama Renault. Dispunând de trei propulsoare pe benzin? (1.4 ?i 1.6 MPI; 1.6 16v) ?i de o motorizare diesel de referin?? (1.5 dCi), gama Logan MCV ofer? o palet? de motoare care r?spunde unor a?tept?ri diferite în func?ie de pie?e ?i de tipurile de clientel?.

    1.4 MPI ?i 1.6 MPI: dou? motoriz?ri care corespund pozi?ion?rii Logan
    Cele dou? blocuri pe benzin? cu 8 supape de 1.4 l ?i 1.6 l r?spund perfect criteriilor de cost, de robuste?e ?i de u?urin?? a între?inerii care caracterizeaz? toat? gama Logan. Aceste motoare se disting printr-un cuplu important la regim jos, disponibil pe o plaj? larg? de utilizare, de la 3 000 rot/min pân? la 4 500 rot/min. În pofida dimensiunilor sale generoase, Logan MCV are o mas? relativ redus?. Astfel, versiunea de intrare în gam? cânt?re?te numai 1 175 kg. Datorit? acestui lucru, performan?ele ?i consumul sunt la nivelul altor vehicule ale grupului Renault.
    Motorul 1.4 MPI dezvolt? o putere de 55 kW (75 CP) la 5 500 rot/min ?i ofer? un cuplu de 112 Nm la 3 000 rot/min. Motorul 1.6 MPI afi?eaz? o putere de 64 kW (90 CP) la 5 500 rot/min ?i un cuplu de 128 Nm la 3 000 rot/min. Aceste dou? motoriz?ri sunt asociate unei cutii de viteze mecanice cu 5 trepte, utilizate pe Laguna II ?i Mégane II.
    Pe fiecare dintre aceste motoriz?ri, primele trei rapoarte ale cutiei sunt scurte ?i privilegiaz? demarajul ?i reprizele la vitez? joas? sau atunci când vehiculul este înc?rcat. Ultimele dou? rapoarte privilegiaz? consumul ?i acustica. Aceste op?iuni plaseaz? Logan MCV în plutonul frunta? al clasei sale în planul consumului: 7,6 l/100 km în ciclu mixt pentru versiunea 1.4 l 75 CP.

    1.6 16v: performan?e dinamice inedite
    Propus recent pe varianta berlin?, motorul 1.6 16v confer? Logan MCV performan?e inedite. Dezvoltând 105 CP (77 kW) la 5 750 rot/min ?i oferind un cuplu maxim de 148 Nm la 3 750 rot/min, acesta permite Logan MCV 1.6 16v s? accelereze de la 0 la 100 km/h în 11,8 s ?i s? ating? o vitez? maxim? de 174 km/h. Acest nivel de performan?e dinamice este remarcabil pentru un break la un nivel de pre? comparabil. Îns? principalul motiv pentru care motorul 1.6 16v a fost ales pentru a echipa Logan MCV îl constituie suple?ea sa ?i pl?cerea de a conduce pe care o procur?.
    Cu 90% din cuplul maxim disponibil înc? de la 2 000 rot/min, acest propulsor se dovede?te dinamic ?i agreabil în func?ionare, oferind un comportament foarte linear, f?r? c?deri de putere la regim jos ?i mediu.
    Aceste rezultate nu sunt ob?inute în detrimentul consumului. Versiunea cu 16 supape a motorului 1.6 consum? numai 7,5 l/100 km în ciclu mixt.
    Motorul 1.6 16v este cuplat la o cutie de viteze tip JH cu 5 trepte care dispune de o sincronizare îmbun?t??it? ?i de o comand? prin cablu. Aceste dou? caracteristici permit o reducere a curselor manetei ?i o cre?tere a preciziei select?rii vitezelor care favorizeaz? pl?cerea de a conduce.

    1.5 dCi 70 CP: un diesel de referin??
    Adev?rat? referin?? în materie de motorizare diesel, propulsorul 1.5 dCi face parte, la rândul s?u, din motoarele dezvoltate de grupul Renault. Este vorba despre un grup moto-propulsor bazat pe o tehnologie modern?, dotat cu un sistem de injec?ie direct? common rail de a doua genera?ie care procur? presta?ii de nivel înalt. Cu un consum de numai 5,3 l la100 km ?i cu emisii limitate, de 140 g/km de CO2, Logan MCV 1.5 dCi se pozi?ioneaz? de o manier? foarte competitiv? printre celelalte break-uri diesel de pe pia??. Motorul 1.5 dCi este nu doar compact ci ?i relativ u?or (127 kg în ordine de mers). Supraalimentat de un turbocompresor cu iner?ie mic?, pentru a se ob?ine un timp de r?spuns scurt, propulsorul îmbin? confortul ?i suple?ea în utilizare. La capitolul performan?e, motorul dezvolt? 50 KW (70 CP) la 4 000 rot/min ?i un cuplu maxim de 160 Nm la 1 700 rot/min, din care 85% este disponibil între 1 500 ?i 3 500 rot/min. Cutia de viteze, provenit? din cele care echipeaz? versiunile pe benzin? ale Logan, este o cutie mecanic? cu 5 trepte, lubrifiat? pe via??. Pentru a exploata cuplul motorului 1.5 dCi, rapoartele cutiei au fost alungite. Consumul ?i acustica sunt favorizate f?r? a afecta performan?ele dinamice ale vehiculului. Demarajele ?i reprizele sunt energice chiar ?i atunci când vehiculul este înc?rcat.
    Consumul s?u redus, asociat cu capacitatea de 50 de litri a rezervorului îi asigur? modelului Logan MCV o autonomie de referin?? care se apropie de 1 000 km. Economic în exploatare, Logan MCV 1.5 dCi u?ureaz? via?a proprietarului s?u. Costurile de utilizare sunt reduse iar intervalele de revizie sunt fixate la 10 000 km.
    Siguran?a, un imperativ de neocolit

    Logan MCV beneficiaz? de expertiza recunoscut? a Renault în domeniul siguran?ei. Asemeni berlinei Logan, Logan MCV este conceput pe baza platformei B a Alian?ei Renault Nissan, platform? pe care o împarte cu modelele Modus, Clio II, Clio III ?i Nissan Micra). În mod firesc, Logan MCV beneficiaz? de elementele de siguran?? activ? ale acestei platforme. Puntea fa??, derivat? din cea a modelului Renault Clio II este de tip pseudo Mac Pherson cu bra? triunghiular. Puntea spate ranforsat? preia conceptul de profil în form? de H cu epur? programat?, comun celorlalte vehicule construite pe aceast? platform?. Ea este echipat? cu arcuri elicoidale ?i amortizoare verticale cu curs? de suspensie m?rit? pentru a permite vehiculului s? ruleze chiar ?i pe ?oselele cele mai dificile. Gradul de fermitate a arcurilor din fa?? ?i din spate, stabilit dup? o studiere aprofundat?, limiteaz? mi?c?rile ?asiului, în special ruliul. Ansamblul asigur? Logan MCV un comportament rutier echilibrat în orice situa?ie. Ca ?i în cazul berlinei, ?asiul dispune, în echiparea de serie, de o bar? anti-ruliu în fa??.

    Frânarea este asigurat? de frâne cu discuri în fa?? ?i cu tamburi în spate. Versiunile dotate cu ABS sunt echipate cu un sistem Bosch 8.0 de ultim? genera?ie cu repartitor electronic al for?ei de frânare EBV, care este disponibil ?i pe modelul Renault Mégane II. Acest sistem exploateaz? din plin poten?ialul de frânare al pun?ii spate.

    În materie de siguran?? pasiv?, Logan MCV se situeaz? la nivelul standardelor europene. Modelul poate fi echipat cu pân? la patru airbag-uri. Cele dou? airbag-uri frontale disponibile în serie sunt prev?zute cu o supap? care regleaz? presiunea intern? a sacului ?i limiteaz? eforturile de re?inere asupra ocupan?ilor în caz de ?oc. În viitorul apropiat, dou? airbag-uri laterale pentru locurile din fa?? vor fi de asemenea disponibile, ca op?iune. Airbag-urile completeaz? dispozitivul de deformare a structurii caroseriei în caz de ?oc lateral. Sistemul de re?inere este compus din centuri de siguran?? dotate cu 3 puncte de fixare ?i tetiere pentru toate locurile, inclusiv pentru locurile celui de-al treilea rând pe versiunea cu 7 locuri. În paralel, Logan MCV beneficiaz? de expertiza recunoscut? a ingineriei Renault în domeniul rezisten?ei la ?ocuri ?i de disipare a energiei cinetice. În caz de ?oc frontal, amenajarea compartimentului motor favorizeaz? îmbinarea elementelor mecanice. Plan?a de bord constituie ?i ea un element important al dispozitivului de protec?ie. Structura sa de tip fagure, din polipropilen?, un material cu o mare capacitate de absorbire a ?ocurilor, reduce consecin?ele impactului asupra genunchilor în caz de ?oc. Curbura p?r?ii inferioare a plan?ei de bord se muleaz? pe forma tibiilor pentru a repartiza eforturile asupra gambelor ?i gleznelor. Structura scaunelor men?ine bazinul ocupan?ilor într-o pozi?ie adaptat? în caz de ?oc. Ranfors?rile la nivelul plan?eului de sub picioarele ?oferului ?i pasagerului din fa?? protejeaz? membrele inferioare ale acestora. În caz de ?oc lateral, structura montantului central protejeaz? bazinul, completând eforturile care au fost depuse pentru a înt?ri rezisten?a lateral? a scaunelor ?i a elementelor de ranforsare din portiere. O aten?ie la fel de mare a fost acordat? protec?iei fa?? de ?ocurile din spate. Astfel, rezervorul de combustibil este implantat sub plan?eu, la distan?? de puntea spate, ceea ce limiteaz? orice intruziune a p?r?ii inferioare a ?asiului sau a bazei rulante.

    Logan MCV permite instalarea de scaune universale pentru copii (sistem Isofix), cu fa?a sau cu spatele la sensul de mers, pe locurile laterale de pe rândul al doilea. Un întrerup?tor situat pe partea lateral? a plan?ei de bord permite deconectarea airbag-ului; un martor luminos indic? în acest caz dezactivarea func?iei. Ansamblul acestor dispozitive ar trebui s? permit? Logan MCV s? ob?in? cu u?urin?? un rezultat de 3 stele la testele de impact EuroNcap.

    Capitolul 2
    7 locuri pentru adul?i ?i o polivalen?? real?
    Un design modern care evoc? spa?iul interior

    Designul Logan MCV exprim? calitate ?i robuste?e. Elemente precum pasajele ro?ilor bine marcate sau capota proeminent? nu las? nicio îndoial? asupra faptului c? vehiculul poart? în el genele Logan. Dar Logan MCV profit? ?i de elementele stilistice ale Logan Steppe Concept, prezentat la Salonul de la Geneva 2006. Astfel, Logan MCV se distinge de varianta berlin? prin bara fa?? redesenat? în partea inferioar?. Priza de aer mai larg? ?i noile ni?e pentru proiectoarele de cea?? confer? vehiculului o personalitate distinct?. Conturul calandrului dispune de margini l?rgite, înt?rind identitatea de marc? Dacia. Bandourile de protec?ie laterale, larg dimensionate, consolideaz? senza?ia de robuste?e. Linia lateral? este dinamizat? de forma rotunjit? a geamului de custod?. Pavilionul supra-în?l?at, pe care sunt fixate barele de acoperi?, las? s? se întrevad? habitabilitatea excep?ional? ?i impresia de spa?iu perceput? la bordul vehiculului.

    În partea din spate, designul blocurilor optice, care îmbin? verticalitatea ?i formele rotunjite, se înscrie în linia modern? a vehiculului. Prin pozi?ionarea lor, stopurile încadreaz?, de o manier? practic?, cele dou? portiere asimetrice, cu deschidere 1/3, 2/3.
    Un spa?iu interior record : pân? la 7 locuri pentru adul?i

    Interiorul Logan MCV confirm? sugestia de spa?iu înc?p?tor generat? de liniile exterioare. Cu un ampatament majorat cu 27 cm fa?? de cel al variantei berlin?, Logan MCV duce ?i mai departe limitele de habitabilitate – deja record - oferite de sora sa mai mic?. În fa??, spa?iul disponibil la nivelul umerilor ?i al coatelor este comparabil cu cel oferit de cele mai bune berline din segmentul M1 (segmentul Renault Mégane). Interiorul Logan MCV este chiar ?i mai generos pentru ocupan?ii locurilor din spate. În versiunea cu 7 locuri, Logan MCV poate s? transporte, în condi?ii de confort depline, trei adul?i pe rândul al doilea ?i al?i doi pe rândul al treilea. Departe de a fi sacrificate, cele dou? locuri de pe rândul al treilea se pot dovedi cât se poate de înc?p?toare pentru doi adul?i cu în?l?imea mai mare de 1,90 m, performan?? posibil? datorit? op?iunilor stilistice care au stat la baza design-ului p?r?ii spate a vehiculului. Având la dispozi?ie un spa?iu lateral total la nivelul ?oldurilor de 1 420 mm, respectiv 1 210 mm ?i o distan?? la nivelul genunchilor de 170 mm, respectiv 174 mm, pasagerii de pe rândurile al doilea ?i al treilea vor fi instala?i confortabil. Ei vor putea aprecia totodat? spa?iul disponibil în în?l?ime, garda la plafon atingând valoarea excep?ional? de 946 mm la nivelul capetelor ocupan?ilor de pe rândul al doilea. Suprafe?ele vitrate de dimensiuni generoase asigur? o luminozitate sporit? la interior. Geamurile de custod? pot fi oricând întredeschise de ocupan?ii locurilor de pe rândul al treilea. Accesul la aceste locuri este de altfel foarte u?or. Intrarea se face pe oricare din portierele laterale din spate, dup? care scaunul de pe rândul al doilea este basculat cu ajutorul unei clapete situate în partea superioar? a sp?tarului. Tetiera este escamotabil? pentru a facilita manevra.
    Un spa?iu de înc?rcare f?r? egal

    Spa?iul disponibil pentru transportul bagajelor sau diverselor obiecte atinge ?i el valori record. În configura?ia cu 5 locuri, volumul util este de 700 de litri. În cazul în care în vehicul iau loc numai dou? persoane, fapt posibil datorit? modularit??ii remarcabile a interiorului, Logan MCV dispune de un volum util de 2 350 litri. Chiar ?i în situa?ia în care la bord se afl? 7 persoane, portbagajul ofer? înc? un spa?iu pentru bagaje de aproape 200 de litri. Cu toate acestea, nu este necesar? utilizarea portbagajului pentru a depozita obiectele mici. Habitaclul dispune de numeroase spa?ii de depozitare cu o capacitate total? de pân? la 54 de litri. Indiferent unde s-ar afla în interior, ocupantul ma?inii are la îndemân? un astfel de spa?iu, fie c? este vorba despre amplasamentele dispuse la baza consolei centrale sau în cele patru portiere, de « buzunarele » situate pe sp?tarul scaunelor fa?? sau de ni?ele adaptate pentru depozitarea sticlelor PET de 1,5 litri situate la îndemâna pasagerilor de pe rândul al treilea. În func?ie de versiune, ocupan?ii locurilor din spate pot profita de asemenea de un vast spa?iu de depozitare situat în plafon. Portierele care asigur? accesul la portbagaj nu au fost nici ele uitate, ele integrând un « buzunar » de 2,15 litri ?i o plas? de re?inere pe fa?a lor interioar?.

    Logan MCV confirm? faptul c? aprecierile de care s-a bucurat modelul Logan înc? de la lansare sunt pe deplin justificate. Noua variant? procur? o stare de confort ?i de bun? dispozi?ie la bord inexistent? pân? acum la vehiculele din categoria de pre?uri din care face parte.
    Modularitate ?i polivalen?? în utilizare

    Datorit? spa?iului interior generos, Logan MCV ofer? toate argumentele de confort pentru c?l?toriile lungi cu familia. În acela?i timp, posibilit??ile de amenajare a interiorului permit vehiculului s? se adapteze la utiliz?ri multiple în exploatarea cotidian?. În cazul versiunii cu 7 locuri, bancheta celui de-al treilea rând poate fi pliat? (în propor?ie de 1/2 -1/2). Ansamblul banchetei (?ezut + sp?tar) poate fi rabatat în întregime ?i sus?inut de bancheta celui de-al doilea rând de scaune. Odat? a?ezat? în aceast? pozi?ie, bancheta celui de-al treilea rând poate fi extras? dac? se dore?te, cu ajutorul unor mânere ergonomice. Aceast? manevr? este facilitat? de greutatea redus? a banchetei (doar 16,7 kg). La fel de modulabil? este ?i bancheta de pe rândul al doilea. Aceasta poate fi pliat? în propor?ie de 1/3 – 2/3, pe toate versiunile, ?i chiar rabatat? în pozi?ia sprijinit? de locurile din fa??, pentru a oferi o capacitate de înc?rcare maxim?. Datorit? acestor combina?ii, Logan ABC este foarte practic? în utilizarea cotidian? permi?ând trecerea rapid? de la transportul de persoane la cel al unor obiecte voluminoase.

    Înc?rcarea acestor obiecte, a bagajelor sau a plaselor cu cump?r?turi este facilitat? ?i de solu?ia care a fost adoptat? pentru deschiderea portierelor din spate. Faptul c? cele dou? portiere sunt asimetrice 1/3-2/3 permite ca, în func?ie de nevoie, s? nu se deschid? decât una dintre ele. În plus, ambele portiere au trei grade de deschidere, la 40°, 90° ?i 180°. Deschiderea în unghi de 40° permite înc?rcarea într-un spa?iu restrâns, cum ar fi un garaj sau când un al vehicul este sta?ionat chiar în spatele Logan MCV. Acest unghi garanteaz? totodat? o anumit? discre?ie fa?? de con?inutul portbagajului. Unghiul de deschidere la 180° se dovede?te în schimb foarte util atunci când este vorba de înc?rcarea unor obiecte grele, lungi sau voluminoase. Indiferent de unghiul de deschidere, portierele spate ale Logan MCV sunt u?or de manipulat datorit? greut??ii lor reduse. De fapt, tocmai acest argument al greut??ii a condus echipa de proiectan?i care a conceput Logan MCV s? aleag? solu?ia portierelor laterale asimetrice în locul unui hayon clasic. Pe anumite pie?e, unde vehiculele de familie sunt utilizate frecvent ?i în cadru profesional, solu?ia portierelor asimetrice din spate ?i marea modularitate a interiorului fac din Logan MCV o ma?in? polivalent? ideal?. Barele de pavilion longitudinale vin s? completeze aceast? polivalen??, aducând ?i o not? suplimentar? de atractivitate design-ului Logan MCV. Ele pot suporta o înc?rc?tur? de pân? la 100 kg (fa?? de 80 kg cât este standardul european).

    Modularitatea Logan MCV poate fi m?rit? ?i mai mult datorit? unei largi game de accesorii disponibile înc? din momentul lans?rii (atelaj, port-ski, bare de pavilion transversale...)

    Capitolul 3
    Un vehicul nou în gama Dacia

    Logan MCV este primul din cele cinci modele care vor fi dezvoltate plecând de la berlina Logan în cadrul programului Contract Renault 2009. Totodat?, acest model reafirm? ambi?iile de expansiune interna?ional? a grupului Renault. Logan MCV va fi produs la Pite?ti, în România, în uzina unde a început aventura Logan. Capacitatea de produc?ie a Logan MCV este estimat? la 360 vehicule*/zi. Pentru a asigura fabricarea Logan MCV la Pite?ti au fost f?cute investi?ii industriale în valoare de 110 milioane de euro*, « tichetul de intrare » total al vehiculului ridicându-se la 154 milioane de euro*. Aceste bugete au fost men?inute sub control datorit? aplic?rii sistematice – ?i naturale atunci când este vorba despre Logan – a unor principii precum « carry-over » (reutilizarea unor solu?ii tehnice de la un proiect la altul) ?i « design to cost » (preponderen?a no?iunii de cost în toate op?iunile de ordin tehnic ?i conceptual). Cele dou? principii au fost, de-a lungul derul?rii întregului proiect, subordonate unei obsesii majore: calitatea.

    Logan MCV va fi comercializat în România din octombrie 2006 iar apoi, în lunile urm?toare, în restul Europei, de la Spania la Turcia, ?i pe unele pie?e din Africa ?i din America latin?. Pe pia?a româneasc?, Logan MCV va constitui un factor puternic de fidelizare a clientelei Dacia care reprezint? deja aproape jum?tate din pia??. Pe celelalte pie?e europene, el va permite, asemenea berlinei, cucerirea unei clientele ra?ionale, pragmatice ?i sensibil? la argumentul pre? dar va putea interesa ?i clien?i pentru care nivelul înalt de func?ionalitate ?i polivalen?a sunt atribute care conteaz?. Din acest punct de vedere, Logan MCV reprezint? o ofert? perfect complementar? variantei berlin? ?i confer? Dacia statutul plenar al unei m?rci care dispune de mai multe modele în gam?.



    Galerie imagini: http://www.habitatum.ro/imagini/p17_sectionid/4
    Cum vi se pare masina?
    Imagini Atasate Imagini Atasate
    Editat de Alex pe 31.05.2008 la 00:35.
    uninvolved

Bookmarks

Permisiuni Publicare

  • You Nu poti publica discutii/subiecte noi
  • You Nu poti publica mesaje/raspunsuri
  • Nu poti adauga atasamente
  • Nu poti sa-ti editezi mesajele
  •